16 Eylül 2019 Pazartesi

Blog Hakkında

                            Neler Konuşacağız ?


   Bloğumda mümkün olduğunca sizi ilgilendiren şeylerden bahsedeceğim. Hayata dair her şey diyemem belki ama günlük problem olarak görülüp geceleri göz kapaklarımızı kapatabilmemizi engelleyen tüm sorunlar, izlenmesi gereken yollardan bahsedeceğim. Öncelikle şunu belirtmeliyim ki içinizden " Ben bunu sanki bilmiyordum, akıl almaya ihtiyacım yok." gibi bazı yakarışlar geçebilir. Ama ben burada her şeyi bildiğimi iddia etmiyorum. Bildiklerimi size çoğu derttaşınızdan daha iyi anlatabileceğimi ve yansıtabileceğimi göstermeye çalışıyorum. Genel olarak sizin sorduğunuz şeyler üzerine yazılar yazacağım. 
   Ayrıca bu blogda sanata da biraz yer ayıracağım, farkındalık gerektiren konularda şiirler, öyküler, denemeler yayınlayacağım. Bizi daha iyi bir noktaya taşımak için gereken bütün farkındalıklardan bahsediyorum. Nasıl sevilen, saygı gören biri oluruz ? Nasıl, inancı veya görüşleri farklı olan herkes bizimle sohbet etmekten zevk alır ? Ya da nasıl etiketlenmeyiz ? Belki de en önemlisi budur. Sanırım ilk konumuzun ne olacağını bulduk. 
   Yeniliklerle kalın. :)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder